بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب
بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب و آدرس rezamirab1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سردشدزندگی یاهرچی که بوده ازتوبرام

من به غیره تووعشقت مگه چیزی میخوام

ازهمون اولم لحظه های اخرومیدیدم توچشات

حس میکردم دلت بامن نیس منونمیخوای

گریه نکن تودیگه واس من همه احساس من نبودی برو

ازحالاتومردی واسه من نمیبخشمت نمیخوام تورو

پافشاری کردم که ازاین خونه نری

ظاهراتوبارفتن ازاین خونه راحت تری

ازمنواحساسم گذشتیوندیدی اشکو توچشام

من به غیره تووعشقت مگه چیزی میخوام

گریه نکن تودیگه واسه من همه احساس من نبودی برو

ازحالاتومردی واسه من نمیبخمشت نمیخوام تورو

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت22:51---28 اسفند 1396
وب خوبی دارین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 اسفند 1396برچسب:, ] [ 18:28 ] [ مانی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیداین وبلاگ بیوگرافی ومصاحبه بارضامیراب هستش خواننده ی پاپ!پیشنهادمیکنم حتمااهنگاشوگوش بدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 7011
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

.

جاوا اسكریپت

.